יוטיוב היא אחת הפלטפורמות המעניינות ביותר לפרסום באינטרנט. בעוד שפרסומות וידאו בטלוויזיה הן עניין יקר מאוד אך פונה לקהל רחב מאוד ולא ממוקד, פרסום סרטונים באינטרנט יכול להקנות לכם חשיפה לקהל יעד ממוקד מאוד במחירים שמתאימים גם לעסקים קטנים ובינוניים.

הפרסום ביוטיוב נועד לשרת כמה מטרות. בראש ובראשונה הוא נועד לחזק את גודל המותג ולהגדיל את החשיפה של העסק ללקוחות פוטנציאלים. בדרך כלל מדובר במטרה שמצריכה תקציב גדול לאורך זמן, אך יש שיטות רבות לפרסום ביוטיוב וצריך להתאים את הפרסום לסוג העסק ולתקציב כדי להפיק ממנו את המיטב. 

פרסום ביוטיוב יכול לבוא בכמה צורות:

  • פרסום בחיפוש - גולשים יחפשו משהו ביוטיוב וימצאו תוצאות שלכם במקומות הראשונים.
  • סרטון וידאו מקדים - סרטון שלכם יופיע ב-5 שניות הראשונות לפני הסרטון שבו הגולש רצה לצפות עם אפשרות לדלג. רק אם הגולש ממשיך לראות את הסרטון שלכם, הוא נספר כצפייה. יש אפשרות לבצע סרטונים ללא אפשרות דילוג באורך מוגבל.
  • מודעות - ניתן להציב מודעות בצידו של הסרטון או בתחתית שלו. מודעות טקסט או תמונה שיופיעו ליד הנגן.

איך בוחרים את מסלול הפרסום המתאים לי?

הדבר הראשון שצריך לקחת בחשבון הוא את התקציב. במקרים רבים, חברות ועסקים משקיעים תקציב לפרסום ללא קשר לפלטפורמה, כך שבמידה והתקציב לא מספיק גדול, יעדיפו להשקיע את התקציב כולו בפלטפורמות אחרות כמו גוגל או פייסבוק. אחד השיקולים החשובים שצריך לקחת בחשבון מומחה פרסום ביוטיוב הוא איזה סוג של פרסום הכי מתאים לעסק שלכם. ישנם עסקים שפרסומת וידאו תהיה החלטה נבונה, אך ישנם מקרים בהם מודעת טקסט מפתה תהיה היעילה ביותר. 

איפה Advance נכנסים לתמונה?

Advance מבית לק"י שיווק באינטרנט מתמחית בפרסום בגוגל, בפייסבוק, ביוטיוב ובפלטפורמות נוספות. אנחנו יודעים לקחת את המותג שלכם ולנצל את היתרונות שלו כדי להתבלט מעל המתחרים. בנוסף, נוכל לנצל את תקציב הפרסום שלכם על הצד הטוב ביותר כך שתקבלו המון פניות רלוונטיות במינימום הוצאות. קידום ממומן בפייסבוק זה לא דבר שאפשר להתפשר בו, צריך את עזרת המומחים כדי להפיק ממנו את המיטב. 

רוצים שנעזור לכם לקבל את ההחלטות הטובות ביותר בתחום הפרסום? צרו קשר!