יש סיכוי טוב מאוד ששמעתם על פרסום בגוגל בעבר, אבל אם אתם פה - כנראה שאתם רוצים להבין לעומק כיצד פרסום בגוגל עובד ולהבין את כל תחום הקידום הממומן לפני שאתם מזמינים שירותי פרסום בגוגל מחברת שיווק ופרסום.

הפרסום בגוגל נקרא גם 'קידום ממומן'. בשונה מקידום אורגני (טבעי), קידום ממומן הוא תכנית שיווקית שבה בעל העסק משלם על כל פעולה שמבצע לקוח פוטנציאלי. פעולות אלו מתחלקות לכמה סוגים ובישראל הסוגים הפופולריים הם תשלום פר קילק (ppc) שבו בעל העסק משלם על כל אדם שמקליק על המודעה שלו ותשלום פר צפייה (ppv) שבו בעל העסק משלם על פי כמות החשיפה של הפרסומת לקהל היעד. שירות הפרסום הפופולרי Google Adwords משתמש בשיטת תשלום פר קליק בעוד שפייסבוק דוגלת בתשלום פר חשיפה. 

פרסום בגוגל באמצעות קידום ממומן

כפי שאמרנו, שירות הקידום הממומן בגוגל מתבסס בעיקר על פלטפורמת Google Adwords. זהו השירות הפופולרי ביותר והוא מתאים ויעיל עבור רוב סוגי העסקים. באמצעות שירות זה, תוכלו להציב מודעות בראש תוצאות החיפוש בביטויים שרלוונטיים לעסק שלכם. למשל, אם אתם מנהלים מרפאה פרטית, תרצו שהאתר או דף הנחיתה שלכם יופיע בתוצאות הראשונות בביטויים מסוימים, אך על מנת להגיע לשם באופן טבעי יש לבצע קידום אורגני במשך תקופה ארוכה ולהתחרות בהמון מרפאות פרטיות שכבר החלו בתהליך השיווק לפניכם. הקידום הממומן מדלג על כל התהליך הזה ולמעשה מציב אתכם ראשונים והתחרות הופכת להיות שקולה יותר.

העלות על לחיצה על מודעה כזאת משתנה בהתאם לגורמים רבים כמו תחום העסק, התחרות ועוד... בדרך כלל מדובר בתשלום של 1-30 שקלים לכל קליק. לאחר מחקר מילות מפתח והכנת הקמפיין יהיה ניתן לדעת מחיר ממוצע לקליק ובכך לקבוע תכנית מתאימה לקידום ממומן בגוגל עבור העסק שלכם באופן אישי.

מילות מפתח

התחלת הקמפיין והקמת דף נחיתה

דף נחיתההתחלת קמפיין הפרסום היא החלק המורכב בתהליך. כשמקימים קמפיין צריך קודם כל להקים דף נחיתה או לוודא שיש דף באתר שמתאים לצורך. במקרים רבים, דפי נחיתה מתגלים כאפקטיביים בהרבה מדפים באתרים מהסיבה שהם יותר ממוקדים ויותר מושכים את הגולש להשאיר פרטים. בנוסף, על פי דף הנחיתה, גוגל מעריך את איכות הדף שלכם. איכות הדף נמדדת בעיקר על פי מס' פרמטרים הכוללים את רלוונטיות מילות המפתח המופיעות בדף, איכות דף הנחיתה ויעילות הדף בקמפיין. לאור כל זאת, אנחנו ממליצים ללקוחות שלנו שאנחנו נבנה להם את דף הנחיתה על בסיס הניסיון הרב שלנו בקידום ממומן ובהכנת דפי נחיתה איכותיים וממירים לפעולה.

מחקר מילות מפתח

כחלק מהתחלת הקמפיין יש לבצע מחקר מילות מפתח מקיף. מחקר מילות המפתח נועד למצוא את הביטויים הרלוונטיים ביותר לעסק שלכם. למרות שנשמע שמדובר בתהליך פשוט, הוא כולל בתוכו המון רבדים וכמעט בכל המקרים נדרשת עבודה מתמדת כדי לבצע אופטימיזציה של הקמפיין כך שהוא יהיה הכי ממוקד והכי חסכוני שאפשר. במהלך השנים נתקלנו בהמון מקרים בהם אנשים ניסו לבצע קמפיין בעצמם ו'שרפו' כסף על טעויות קריטיות. למשל, מכון אבחון לא טרח לבצע הסרה של מילים שליליות ובכך המון כסף נזרק על אנשים שחיפשו "מכון כושר" ולחצו על המודעה הראשונה מבלי לקרוא כל כך על מה היא מדברת. מעקב אחר הקמפיין וייעולו יכולים למנוע מצבים כאלו.

פרסום בגוגל בעזרת Advance

אנו בחברת Advance מבית לק"י שיווק באינטרנט מציעים שירותי פרסום בגוגל וקידום ממומן. נקים עבורכם קמפיין פרסום ממומן בגוגל שיקדם את העסק שלכם למקומות שבהם הוא לא היה בעבר. כל התהליך פשוט מאוד ולא מצריך מכם שום ידע או פרטים מורכבים. אתם בוחרים תקציב לפרסום, אנחנו מתחילים את הקמפיין ואתם מתחילים להרוויח. 

 

הצלחה
מעוניינים בשירותינו? צרו קשר!